Články

Zde najdete obecná doporučení, která by vám zezačátku mohly pomoc s nastavením vašeho režimu a odpovědět možná tak na některé otázky. Efektivnější je samozřejmě řešit věci individuálně. 

(1) NOTEBAERT, Karolien. Tři dny, dvě ženy, jedna opice a smysl života: inspirativní cesta k našim myšlenkám, pocitům a zapomenutému potenciálu. Přeložil Martin RICHTER. Brno: Kazda, 2023. ISBN 978-80-7670-109-0.

Nevíte, jaký máte výdej a tudíž netušíte, kolik denně přijmout kalorií? Zde v tabulce můžete vidět průměrný bazální metabolismus ženy a muže podle věku.

Někomu se to bude možná zdát přehnané, ale síla myšlenky je opravdu důležitá a ovlivňuje náš výsledek. Co tím vlastně myslím? Tento fakt můžeme pozorovat například u cvičení, kde je rozdíl, zda děláte bezmyšlenkovitý pohyb nebo se soustředíte na to, jaký sval zapojujete. Je velice důležité vědět co a proč děláte. Každý z nás dává první impulz...

Už dávno neplatí, že hodiny kardia jsou to nejlepší pro hubnutí a krásnou postavu. Při silových trénincích jste schopný vydat daleko "efektivnější" energii. Silové tréninky jsou náročné jak z pohledu fyzičky, tak vynaložené síly. Intenzita těchto tréninků je vysoká, a proto energie, kterou při těchto trénincích vydáte, je také veliká. Největší...

Každý z nás má jiný režim, jiné cíle a priority, a proto tento článek berte jako zlatou střední cestu, která by vám měla vždy přinést výsledky.

Pitný režim

09.01.2024

Kolik bychom měli vypít za den? Můžu počítat slazené nápoje do pitného režimu? Co když dostatečně nepiju?